четверг, 19 декабря 2013 г.

რეფლექსია
როგორ უნდა შევაფასო მოსწავლის სწავლა?
მოსწავლემ თავადაც შეძლოს თავისი ნაშრომის გააზრება და შეფასება.
ეს ჩეკლისტები ........
განმავითარებელი, შეფასების დაგეგმვა, სავარაუდო ნაშრომის შეფასება, თვითშეფასება


----- ადამიანი ყოველთვის უნდა აფასებდეს არა მარტო თავის ნაშრომსა და ცოდნას, საქმისადმი სიყვარულსაც უნდა აფასებდეს. ჩემი პროექტის თემამ და დღევანდელ დღეს დიდმა პრობლებამ: სიკეთე თუ ბოროტება - ჩვენი პატარები აქედანვე უნდა დააფიქროს და შეფასების ყველა ის ინსტრუმენტი რომელიც ტრენინგზე გავშალეთ შეიძლება მოსწავლემ ვერ შეძლოს ამ ასაკში, თუმცა ჩვენი პროექტით და ბავშვების მიერ ზღაპრებში დანახული გმირების დახასიათებით მე მგონი შეაფასებენ :


სიკეთე სიყვარულია, მხოლოდ წრფელი გრძნობებით შეიძლება სიკეთე ვაკეთოთ. გიყვარდეთ, ხალხნო, ერთმანეთი! .სიკეთე თავად სიცოცხლეა. ვისაც სიკეთის თესვა არ შეუძლია, მის სიცოცხლეს აზრი არა აქვს. სიკეთე გრძელია, ბოროტება კი-მოკლე. იგი ბოროტებაზე ძლიერია. სიკეთის მთესველი ადამიანი უზომოდ ბედნიერია
 დროის სიმცირის გამო შეიძლება პროექტი სრულფასოვნად ვერ წარმოვადგინეთ, მაგრამ მის კეთებაში და შინაარსში კი გავერკვიე. იმედი მაქვს შემდეგი უკეთესად გამომივა.

 
 

სიკეთე სიყვარულია, უფლისა და ადამიანის კავშირი სიყვარულით ხორციელდება, იგი ღვთითკურთხეული ძალაა, მხოლოდ წრფელი გრძნობებით შეიძლება ღმერთთან დაახლოება. სიყვარულია გზა მოწყალე უფლის იდუმალებით მოცული ბილიკისაკენ.გიყვარდეთ, ხალხნო, ერთმანეთი! რადგანაც სიყვარული შობს სიყვარულს, სიყვარული გადაარჩენს კაცობრიობას.სიკეთე თავად სიცოცხლეა. ვისაც სიკეთის თესვა არ შეუძლია, მის სიცოცხლეს აზრი არა აქვს. სიკეთე გრძელია, ბოროტება კი-მოკლე. იგი ბოროტებაზე ძლიერია. სიკეთის მთესველი ადამიანი უზომოდ ბედნიერია. - See more at: http://blogger.ge/post/2441#sthash.NLLC6cRS.dpuf

Комментариев нет:

Отправить комментарий